Ebbdk benim de bat 20 ama hiçbir belirtim yok adet belirtisi de hamilelik belirtisi de. Ben aslında değerlendirdim ama benim de umdum yok. Daha önce düşük yapmıştım o hamileliğimde kasık ağrım, aşırı uyku hali ve sık tuvalete gitme vardı bu sefer hiçbir belirtim olmadığı için bu ay da olmadı diye düşünüyorum 🤦🏻♀️