Gokcemm11 aslında söylüyorlar ama hangi hastane hangi şehir bilemiyorum ben ankarada yaşıyorum oğluma hamileyken 12. Haftamda söylemişti doktor aynı şekilde 16. Haftamda da kesinleştirmişti bilkent şehir hastanesine takipliydim şimdide etlik şehir hastanesine takipliyim yine doktorlar kırmadılar hiç ama benim yaramaz hep poposunun üstüne oturdu 24. Haftaya kadar 15. Haftada bi doktor büyük ihtimalle kız demişti ama tamda netleştirememiştik detaylı ultrasyonda netleşti kız olduğu yani bence doktordan ve hastaneden kaynaklanıyor benim gittiğim yerde söylememezlik yapılmıyor hiç bi çok hamileyle de konuşuyorum hastanede çoğu öğrendim diyor 15. 16. Haftalarda