Fatma63_41 Hanimlar 36.haftalik hamileyim yaklaşık 1 aydır gündüz beni Bi uyku basıyor o kadar derin uyuyormusumki annem diyo normalde uykum çok hafiftir derin uyumam varmi böyle sorunu olan acaba kanım mi düştü
Mine16 Fatma63_41 Ben 16. Haftadayım son 2 3 haftadır öğlenleri uykum geliyor ve uyuyorum 1 saat filan gebelikte çok normal
Mine16 Fatma63_41 çok normal gebelikte hormonlar hücreler düşüncelerimiz duygularımız o kadar şey değişiyor ki kendimizden geçiyoruz resmen o yüzden tek önemli olan bebeğin ve senin sağlığın. İnşallah sağlıkla alırsın kucağına hayırlı bir evlat olur size ☺️👍🏻