Seymasefa35 Bendede 6 haftalikken açık renkte kan ve hatta ufacik bi pihtilli kan geldi o an o kdr korktum ki bebeğim sandım o pıhtıyı 😔 hemen eşimi aradım geldi acile gittik ama nasıl dua ediyorum ağlıyorum falan Allahıma şükürler olsun bebeğimin kalp atışlarını duydum herşey normal fazla hareket etmeyin biraz dinlenin ağır kaldırmayın falan dedi dr..şu anda 17+2 yız kızımı bekliyorum Allahın izniyle 3 nisanda🤗😊 acile bi git görün derim canım ne olur ne olmaz eminim yerleşme kanıdır Allah yardımcın olsun🤲