Dlk5394 Haftaya gelip hiçbir sancı ,nişan , açılma vs belirti yokken suni sancı ile normal doğumu yaptırıyolar mı ?
35_aysenur_35 Mutluanne3 benimde yarın Allah’ın izniyle inşallah hemen açılma olur çok korkuyorum rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah
NilayBurak Benimde Çarşamba günü suni sancı vericekler 40+6da. ilk doğumumda suni sancıyla olmuştu şimdi bi korku sardı beni inşallah heöen açılma olur 🙄🌸