1ay 20 günlük bebeğim gece acı çekerek ağladı hiç durmadı. Bugün ise sarı sulu kaka yapmış emerken de ağrısı geliyo memeden çıkıyor durduramıyorum sizce karnı mı ağrıyor (normalde aşırı gazlı Bir bebek) calpol verdim gece ve Sabah. Ne yapabilirim veya nasıl geçer