Umutyorgun canım yenidoğan takımlarıyla başlamıştım ben ilk olarak. 5li Yenidoğan takimlari var birkaç takim 8-10 adet kadar almalısın kesinlikle. Sonra 1-3lere başlarsın 3lu ve 5li takim olarak aldim onlari da tulum cok tercih etmedim ayaklarindan kasar belki olmaz cabucak küçülürlerse diye ama tabi bikac tane de bulundurdum. Giyimlerini Takim almamin sebebi de arkasini dusunmek istememem yani mesela eldivenini corabini önlüğünü ayri almaktansa takim halinde almayi tercih ettim. Yenidogan cok alma ama 1-3lere yüklen çünkü 40 gunden sonra 1-3ler oluyor bebeklere daha cok yenidogan takimlarini giydiremeden elinde kalmasin. Zıbınlara gelcek olursak 1-3 aldim hep 20 tane kadar var suan ama cok kullanılıyormuş cisi kakasi çıkabiliyormuş kusuyorlarmis bi 10 tane kadar daha almayi planlıyorum kisa kol uzun kol karışık. En sona bebek bakim ürünlerini birak.