Zhrkrc Şuan 11 haftalığız. Çevremde 12, 13.haftalarda cinsiyet öğrenilebiliyor denildi. Sizler ne zaman öğrendiniz kızlar 😊
momlife317 Zhrkrc benim doktorum 16dan once soylemez bundada cok bakti gormek icin kiz dedi ama ben detayliyi bekliyorum yinede
Mebk momlife317 benim doktorum da 4 aylık olunca söylüyorum net olması için dedi 4 aylık olduk kız dedi bizde detaylıyi bekliyoruz yine de
Dilarnur 17+1 haftalıkken cinsiyet partisi yapacağım için doktorum kağıda yazdı baya emindi yani ama ben her ihtimale karşı detaylı ultrasonu bekliyorum 🤷🏼♀️
Mine16 Zhrkrc Haftada doktorum bir tahminim var ama çok erken yanılma payı oluyor bu haftalar da dedi 16. Hafta da kontrole geldiğiniz de söylerim o zaman kesin olur dedi ☺️ ve yarın gidiyoruz inşallah çok az kaldı öğrenmeye
momlife317 Mebk bir kizim var coook sukur birde oglum olsun cok isterim detaylida ins degisir mucize olsun doktorum yanilsin😂
poyrazin_annesi28 Zhrkrc 12+2 de tahmin yaptı 16+3 de öğrendik 20+2 de de kesinlestiricez inşallah bugün 😂😇
Busel Zhrkrc 16.haftya kadar ne ben sordum ne de doktorum söyledi çünkü 16.haftaya kadar yanılma payı çok oluyor 16.dan sonra öğrendik
poyrazin_annesi28 Bercemsu Ben pek anlamıyorum ama içimden erkek geçti 🥹 Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah sağlıcakla gelsin