Hilalleo çok çok normal ilk üç ay var ya hep diken üstü geçiyor acaba bişey oldu mu yaşıyor mu iyi mi korkusu ile 😬 Ama Allah nasibinize yazmışsa sağ salim bu günler geçecek dua edip beklemekten başka kendimize iyi bakmaktan başka bişey yapamıyoruz. İlk randevunuza bir gidin kalp atışını bir duyum zaten doktor size adet tarihi olarak hangi günü takip edeceğini söyler. Çünkü sonraki her muayenede ilk sordukları şey bu son adet tarihi olacak . Onu ultrason cihazına giriyor ve öyle başlıyor bebeğe bakmaya