Moorrrr Sizler bebeginizin kalp atısini devlet hastanesinde kaçıncı haftanız da duydunuz hanımlar biz 7.haftamizda gittik kendininkini gördük ama kal atışını duyamadık 9.hastamıza gittik bakalım duyabilicezmi sizler kacta duyuldu merak ettim 😊
Ginger_ Moorrrr hayırlı olsun canım biz 6+4 de duyduk herkesin değişebiliyor merak etme stres yapma sen de duyarsın hayırlısıyla 🌸
bendiyebiriii Moorrrr ben de 7+0 da duymuştum. Ama 8de 9da duyanları gördüm burda, duyarsınız inşallah
Moorrrr Ginger_ inşallah zaten bit sıkıntı olduğunu düşünmüyorum yoksa belirtilerini felan yaşardım çok şükür suan bir sıkıntı yok
Moorrrr bendiyebiriii inşallah hayırlısı olsun bakalım sabırsızlıkla bekliyorum birde gec döllenme felan oluyor ondan kaynaklı olabilir simdi son adet tarihine göre 9 haftalık ama şuan belki 7 8 hastalıktır o yuzden duymamisizdir Rabbım hayırlısını nasip etsin hepimiz için
Moorrrr Beyzakat yok salı günü inşallah randevumuz bende gittiğimde duyamamistik bebeği gördük sadece korkmayın duyarsınız inşallah 10 hastamıza girdik bugün sıkıntı yok bazen öyle durumlar olabiliyo inşallah duyarsınız