AyseYldz Merhaba arkadaşlar servikal ölçü ile ilgili bir kafa karışıklığı yaşıyorum. 22.haftamda ayrıntılı ultrasonda 34 mm demişti perinetolok normal oldugunu söyledi. 26.haftamda kendi dr um 30 mm olduğunu soyledi. Bende iyi mi diye sordum gayet iyi sınır 25 mm dedi. Bu ikinci gebeliğim ilk gebeligimde servikal ölcum nedir bilmiyordum bile kızımın ayrıntılı ultrason kağıdını bulmuştum oda boyle 30lu bir değermiş. Ve 40+0da doğmuştu. Benim kafamı karıştıran sey ise 34 ten 30 a düşmesi tabi karından ultrasonla ne kadar doğru ölçümdür bilmiyorum. Burda acılan başlıklara bakınca da 30 mm de doktoru riskli gören mi dersin istirahat veileni mi dersin. Doktoruma bugun mesaj attim cok hareketli bir hamilelik geçiriyorum hamile platesi yürüyüşü yapiyorum bu ölçümler benim icin sorun mu dedim. Endişe edilcek bir sey yok diyor. Bu haftalar icin iyiymiş ölçümüm. Baska bir doktor fikri daha mi almalıyım?
AyFa1608 AyseYldz benim 22+1 de 21 mm çıktı hunileşme vardı şu an tehlikeli bişey yok dedi progestan başladı dün 24+4 de kontrole gittim hunileşme hala var 19.4 mm çıktı 2 haftadaki düşme değer çok iyi yavaş kısalıyor 34-35 e götürür bu bizi dedi progestana devam 34 e kadar dedi ve onun dışında yat kalkma dinlen vs bişey demedi. Tehlşkeli bişey yok şimdilik diyor ama ben her ihtimale karşı elşmden geldiğince yatıp dinleniyorum her doktoryn bakış açısı çok fakrlı 🤦
ikibaloglanannesi Valla benimde 33’de 30mm olmuş önceden yoktu.Doktorum dinlen dedi 36 ya kadar. Şu an 34’üm👣 Normal galiba bu haftalarda🌺
Melaaa AyseYldz merhaba benim de aynı. Hatta ikimizin tıpkısının aynısı :) 26 haftalık 30 mm doktor normal hayatına devam et.
AyseYldz AyFa1608 Bende anlamış değilim diyorum ya kızımda merak edip takip bile etmedik o zaman ki doktorum bir sey de demedi o zamanda 21.haftada 33mm 34mm di sanirim buda 22.haftamda 34 mm di. Yani nasıl sorun oluyor veya olmuyor anlamiyorum
AyFa1608 AyseYldz valla önce Allah sonra doktor ama her doktora da güvenmemek lazım. Sen yine de dikkat et kendine ♥️
AyseYldz AyFa1608 Bir de doktorum baya yoğun talep alan bir doktor umarım yanılmıyordur ama garanti olsun diye baska bir dr araması yapacagim
AyseYldz Melaaa benim ikinci gebeliğim ilk gebeligimde hic bir fikrin yoktu by konuda buralarda görüp tedirgin oldum
ilaydacemiko AyseYldz karından ve vajinal yolla tapılan ölçümler Farklı olabiliyor sanırım 2,5 in altına düşünce riskli oluyor