Kmrn7 Kızlar merhaba, daha önce bir kimyasal gebelik bir de kalp atışı oluşmadığından kürtaj olmuştum. Şu an testim pozitif ve 4+3 görünüyorum. Sizce doktora ne zaman gitmeliyim? Yine aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum
Fatmanursemiz Kmrn7 kan testi yaptırmalısınız beta 5000 civarı olduğunda kese görünüyor. Betaya baktırın zaten her gün iki katına çıkıyor değer ona göre gidersiniz ben yaptırdığımda 2500 çıkmıştı 4 gün sonra gittiğimde kese göründü
Ginger_ Kmrn7 öncelikle hayırlı olsun canım korkma kan testi ver öncelikle tiroid şeker toxoplazma ya filan baktır yani doktor daha iyi bilir tabi neye bakacağını ona göre doktora git 🤗
Deletedmom_33 Kmrn7 5.hafta kese gördum 7. Hafta kalpa tuşu için çağrısı ama 6+1 de lekelenme olunca o zaman gittim kalp atışını o zaman duydum
Sekerportalali 6 hafta ve sonrası bence çünkü ancak görünüyor bebek öncesinde detaylı kan testi yaptırmanızı tavsiye ederim özele gidecekseniz o da isteyecek zaten toxoplazma hormon testleri önemli çünkü :) hayırlı olsun bu arada
Kmrn7 Teşekkür ederim. Yarın kan tahlili yaptırıp, cumartesi gitmeyi düşünüyorum daha önce kan sulandırıcı ilaç kullandırmıştı bana belki kullanmam gereken ilaç vardır diye gideyim diyorum.
Sekerportalali Kmrn7 tabi en doğrusu önceden kaybınız olmuş devlet değil de özele giderseniz daha ilgili oluyorlar diye düşünüyorum. Testleri devlette yaptırın ertesi gün gibi sonuç çıkıyor sonuç ile imkanınız varsa özele iyi bir dr görünün ilaçlar için tabi yine siz bilirsiniz
Sekerportalali Kmrn7 sağlık ocagı her testi yapamıyor diye biliyorum ben önce özele gitmiştim testleri devlette ücretsiz yapıyorsunuz özelde ilk testler yüksek çıkıyor fiyat olarak
Kmrn7 Sekerportalali Yarın sadece sağlık ocağında gebelik testi yaptıracağım. Evet özele gidecem, önceki süreci bildiği için kendi doktoruma gitmeyi düşünüyorum ondan sonra talep ettiği testleri yaptırırım, öncekinde de sağlık ocağına yönlendirmişti testler için