Tubiskov zübeydeyi oraya taşıdılar hastaneler yenilendi ama kadro aynı. 2 kez muayeneye gittim ilk doktor iyiydi ama kesinlikle doğru düzgün bakmıyorlar tansiyon problemim var 14ten aşağı düşmüyor 3. Gebeliğim hepsinde de vardı hemşire tansiyon ölçerken benle dalga geçti birşeyin yok evham yaşıyorsun ondan çıkıyor önemli birşey değil diyerek ondan sonra da bir daha hiç gitmedim zaten. Ben ilk kez burda gördüm ölçülmediğini ilk gebeliğimde Gülhane de yakın takipteydim sağolsun doktorlar asistan dahi olsalar hep ilgilenirlerdi şimdi de gülhanede devam ediyorum yine hiç ilgilenmeyen bir doktora denk gelmedim. Aynı şekilde yaklaşımları ki tansiyonum yine yüksek yine yakın takipteyim ve tansiyon ilacı kullanıyorum düşmüyor çünkü 😊 onlara güvensem ohohoho insanın yüzüne bakmıyorlar. Poliklinikler böyleyse doğumhane nasıldır dedim hatta Zübeydeyi biliyorum arkadaşlarımdan az çok çünkü.