Smynrzl bimihman sancı var ama düzenli değil doğum sancısı bile olmayabilir bu yalancı sancın çıkmış olabilir eğer nst tekrar çekilirse o zaman net bir şey söylenebilir canım ebeyim bu arada
bimihman Denizyildizii evet gösterdim sancı var hissediyor musun dedi çok fazla hissetmiyorum dedim.Başka bilgi vermedi.Çok değil galiba değil mi
EceeA00 bimihman Benimde 37+1 aynı böyle çıktı nst sancım bugün bebek kendini sıkmış olabilir veya çatı muayenesi olduysanız ondandır
Balkizin_annesi23 Smynrzl bişey sormak istiyorum 38 haftalık oldum bebeğim bugün çok fazla kendini topluyor göbek çevrem çok sert ve nefes aldırmıyor acile gitmeli miyim ?
Smynrzl Balkizin_annesi23 Balkizin_annesi23 sancıların da varsa gidebilirsin ya da bebek hareketlerinde azalma varsa onun dışında kendimi toplaması normal ben 37 deyim bebeğim sürekli kendini topluyor bugün kontrolüm vardı ne açılmam var ne sancım olabiliyor yani
Belos61 bimihman 1 sefer cikan sanci birsey ifade etmez, duzenli araliklarla pes pese gelseydi sıkıntı olabilirdi.. nst bence iyi görünüyor