Yesimustafa 25+5 haftaligim hersey yolundaydı 2 gündür kramp girdi bacağıma bugün doktorum nts istedi nts de biraz sancı cıktı ama ben hiç hissetmiyorum iki kere bağladı ikisindede aynı sonuç. Şimdide serum taktılar bilen başına gelen var mı
Denizbetul Yesimustafa aynı durum benim 27. Haftamda başıma geldi çok azdı ama benim nstde çıkan sancılarım doktor serum takalım dedi ben taktırmamıştım ama sonra kendiliğinden geçti ve şimdi 33. Haftadayım