Senaa25 Arkadaşlar merhabalar pazar günü kan verdim 81 çıktı bugün tekrar kan verdim 166 cıktı artış güzel dedi doktor sizce bebeği ve keseyi kaç gün sonra görürüm
minik_koala_ve_annesi Senaa25 1 hafta sonra canim 171 di benim gorunmez dedi 1 haft sonra gel dedi gittim 4 hFtalik keseyi gormustum 6 haftada kalp.atisini duydum
Ginger_ Senaa25 hcg 1500 ve üzeriyse kese görünür zaten muhtemelen 1 hafta sonra da bebişi görürsünüz 😇
Senaa25 Nesligul08 anladım canım doktor sürekli kan verip artıyor mı diye bakma dedi iki hafta sonra gel dedi ben özele gitmeyi düşünüyorum zaten
minik_koala_ve_annesi Senaa25 insallah canim hersey gonlunce olsun saglikla sihhatle kucagina al🥰😇hayirli ugurlu olsun😇
Senaa25 minik_koala_ve_annesi amin çok teşekkür ederim biraz zorlu günler den geçtim ama çok şükür rabbime nasip etti
minik_koala_ve_annesi Senaa25 dogru kuzum hersey imtihan bu hayatta insallah bunda guzel unutamayacagin bir hamilelik yasarsin😇