Gulsumsagir5416 Allah’ın izniyle Oğlum olucak iki isim düşünüyoruz ben yiğit olsun dedim ikinci yanına yakışacak isim önerisi istiyorum sizden ali ve efe hariç 🙈🐣💚
ogrencianne35 Gulsumsagir5416 yani siz bilirsiniz ama kardeşimin adı Yiğit çok zor bir isim ve kişiliği de çok zor çocukluğu ergenliği hep sorundu ve çevremizde de 2 3 kişi var yiğit diye aynılar 😶😶😶
Mrymbas Benim bi oğlum var 4 yaşında Ali Kayra ismi şimdi ikinci oğluma hamileyim onunda adı nasipse kıvanç olacak 🥰sağlıkla gelsin evladınız 🤲