Cemile kurttaya gitmeyi düşünüyordum ama hastane için steril olmadığını söylediler bu yüzden vazgeçtim park hayata gittim gülen gülü öneren kadar önermeyen de var hastası da çokmuş seda kayman kösede muayene oldum iyi bir izlenim verdi şimdilik orda devam etmeyi düşünüyorum