Esram_lina 7 gün süren yerleşme kanamam oldu. Ve bunu ben adet oldum sandım. Diğer ay adet olmayınca kan verdim. Doktor sen ya iki aylık hamilesin ya da mol gebelik , değerlerin çok yüksek dedi. Apar topar kadın doğuma gittim. Ultrasondan bi baktık pıt pıt kalp atışları başlamış bi mucize 🥰 meğer adet sandığım yerleşme kanamasıymış 🥹