Merhaba Hamiş anneler ❤️ biz uygulamaya göre 7+4 olduk 🤰🏻🌼 sizler kaçıncı haftadasınız ve ne zaman bebişiyle kalp atışını gördünüz?
Biz 5+5 günlükken Kesemizi gördük, bu hafta perşembe tekrar Randevumuz var sizce o zaman bebişi görebilirmiyiz ? Kalp atışını duyarmıyız ?
Rabbim bebişlerimizi hayırlısıyla sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin.❤️