Kızlar boynumda egzama vardı evlenmeden önce ve ben onu geçirmek için tam 4 yıl çabaladım somra kendi kendine geçti. Ora geçince ellerime sıçradı düğündü vs tedavi olamadım. Şimdi hamileyim ve daha çok arttığını gördüm boynumda , gözlerimde , dudak çevremde , saç diplerinde , ensemde ve yüzük parmağımda egzama var yarın doktora gidicem sorucam ama sizlere de danışmak istedim sizce ne geçirir fikriniz var mı