Kızlar yeni doğum yaptım 3 gün oldu bebeğimin kalbinde iki delik var biri normalmiş her bebekte olup kapanan ikincisinide takip edicez dedi kapanırmış oda ama kesin değil korkuyorum başına böyle bişey gelen var mi morale ihtiyacım var sütüm azalsın istemiyorum 😥