Ben ikili tarama tahlilini kaçırdığım için direkt üçlü yaptırmıştım. Yüksek çıktı, perinatolojiye gönderdiler. Detaylı ultrasona girdik ultrasonda herhangi bir sıkıntı görünmüyor dedi. Örneğin bu tarz bir durum olduğunda bağırsaklarda sorun görülüyormuş, parmak ölçüleri el ayak ölçüleri farklı çıkıyormuş ama tüm organlar tek tek incelendi her yerin ayrı ayrı ölçümü yapıldı bir sorun çıkmadı. Yine de fetal dna yaptırabilirsiniz ya da keseden sıvı alıp baktırabiliriz dediler biz de istemedik şimdi 37. Haftamıza giriyoruz hala kontrollerde bir sorun çıkmıyor çok şükür