Bende yaptırdım, 2 kere kan verdim. Sabah aç karnına açlık şekerim ölçüldü, peşine 50 mg çilekli gazoz tadında suyu içtim, peşine 1 saat bekleyip tekrar kan vermiştim. Doktorlar genel olarak yapılmasından yana. Sağlıkla kucağımıza almak da nasip olsun hepimize inşallah 🌸