Likayolcusu Çam be sakurada detaylıya giren varmı nasıl geçiyor ve doktor nasıl anlayışlı mı ? Bazen çoks ert birileri denk geliyor çok sinirlerim bozuluyor ilk kez detaylıya giricem çok uzun sürer mi benim ikiz gebelik bide
Feride_eymen2 Likayolcusu ben girdim persembe gunu kalbini tam goremedi diye cuma bir daha cagirdi gayet iyi ilgilendiler sonucta devlet hastanesi yarim saatten fazla bakiyolar her yerine bebegin durumu iyi dedi ama kalbini sirti donuk oldugu icin goremedi ben ali isminde doktora muayene oldum
YaseminBatrk Feride_eymen2 nasıl randevu alıp gittiniz acaba. Ben 3 haftadır bakıyorum hiç denk gelemiyorum ya gebelere bakmıyoruz diyorlar ya da riskli gebelere diye not düşüyorlar normal gebe için bir türlü bulamadım
Likayolcusu Feride_eymen2 peki cinsiyeti net söyledi mi bazıları burası devlet hastajanesi böyle şeylere dikkat etmiyoruz diye tersliyor muş
Feride_eymen2 YaseminBatrk perinatoloji bölümüne randevu alicaksiniz riskli gebe yaziyo ama gene alin detayliya perinatoloji bakiyo
Feride_eymen2 Likayolcusu yok ben 2taramada zaten ogrenmistim oda perinatoloji bolumuydu soyladi bundada benimki kiz genitale diye not alip baktilar bide doktor bakti kizmi demislerdi dedi evet dedim kiziniz olucak dedi gayet iyiydi oyle terslemedi
YaseminBatrk Feride_eymen2 aaa öylemi. Peki asistanı mi vardı doktor kendisi mi adı neydi ne kadar ilgilendi peki
Likayolcusu Feride_eymen2 anladım bende aynı doktora randevu alıcam hemen erkene randevu bulabilirmiyim acaba beniöe erken zaten detaylı için ikiz gebelik olduğu için riskli gebelik sayılıyor bi görün dedi ondan gidicem
Feride_eymen2 Likayolcusu doktor bildiriyo siz surekli bakin randevuyu biraz zor bulunuyo mhrsden yada 182 arayin
Likayolcusu Feride_eymen2 tamam umarım istediğim tarihe bulurum daha çok var zaten mhrsden takip ediyorum
Feride_eymen2 YaseminBatrk ali gurkan bolluk perinatoloji. Bolumu doktorum kadindi asistaniydi heralde bakan ama begendim 4 doktor odasi vardi ayri ayri baya kisi gidiyo oraya