Kızlar , tip1 diyabetim günde 4 defa insülin alıyorum . Endokrin de takipteyim . Lütfen bir diyabetli
hangi hastane de doğum yaptığını
doğum sonrasında , hastanede kaç gün kaldıklarını , bebeğe ne gibi kontrol sağladıklarını ( açlık tokluk kan şekerine bakıldı edildi gibi ) yazabilir mi ?
Çünkü 3 hastane gezdim üçü de doğumu burada yaptıramayız dedi