busranne96 Kızlar doktordan geliyorum sancın var dedi progestan fitil baslattı. Şimdiden sancı olması erken doğum habercisi mi sizce 🥺
Rmysbyzt busranne96 benimde görüldü kasılma progestan kullanıyorum kasığımda toplanmalar oluyordu yani kasılma. Progestanın faydası olmuş ama tamamen geçmedi bilmiyorum. Bu cumartesi tekrar kontrolüm var. Ben 22+4üm
busranne96 Rmysbyzt evet benimde toplanmalar oluyo ve daha cok karın yanlarımdan kasıgıma dogru sivri agrılar giriyo daha cok
Rmysbyzt busranne96 evet kasıkta oluyor bazen sol kasıkta bazen sağda ağrı verici oluyor. Nedenini bilmiyorum ama can sıkıcı bişey gerçekten. Rahim ağzınıza baktı mı doktorunuz
Rmysbyzt busranne96 rahim ağzı önemli kasılmalarda. Ona göre erken doğum riskiniz var mı yok mu doktor söyleyebilir ancak
busranne96 Rmysbyzt haftaya tekrar gidicem belki bakabilir o zaman . Bir haftada kullanmıs olurum fitili etkisi olur insallah banada