Kubratagram00 Kızlar çok hassas vücudum var agdadan sonra kıpkırmızı olup alerji gibi şişiyor vücudum ve acı eşiğim çok düşük hiç dayanamıyorum ama artık son haftalarim vücut temizliğinde zorlanıyorum kendim yapamıyorum agdaya gitmek hamilelikte sakıncalı mi
Bskaymazz Kubratagram00 İlk gebeliğimde de gittim çok şükür birşey olmadı. 2. Gebeliğim hala gidiyorum çok şükür bi sıkıntı yaşamadım ben. Benimde ağdadan sonra kabarıklık oluyor bephantol onarıcı bakım merhemi sürüyorum 3 günde topluyor hemen 😇
cookiemonsterr Kubratagram00 değil canım bende hep ağdaya giderim ki çok hassasım kendimi kasarım ama bir sorun yaşamadım şükür doktorum da git dedi tabiki 👍🏻
Semilk05 Kubratagram00 canım ben gidiyorum valla mecbur epilasyon makinesi kullanıyorum heryerimi ama göbeğimden dolayı bikini bölgesini göremediğim için ağda yaptırıyorum bi sorun fa olmadı şimdiye kadar ama
Hallerimvarbenim Kubratagram00 Temiz bir kuaför olduğu sürece bir sakıncası yok canım birde kendini çok kasmaman gerekiyor tabi küçük küçük alacaklarsa acıtmadan seni kasmadan sorun olmaz
sumosbaby Kubratagram00 canım bence gitmeden önce doktoruna danış ben danışmadım hata yaptım gebeliğim de ilk defa geçen gün ağdaya gittim pişman oldum ağda sırasında kanamam başladı şükür bişey olmadı ama bence tedbirli ol ağda yapacak kişide çok önemli doktoruna danışmadan gitme bence
Blr1 Kubratagram00 Eğer riskiniz yoksa doktorunuz onay veriyorsa gidin tabiki. 37 haftadayim ve ilk 12 hafta yasak denmişti gitmedim ama sonrasında yasak kalktı dediği andan itibaren her ay gidiyorum elhamdülillah bı sorunla karşılaşmadım zaten 10 dk bile sürmüyor:)