Kızımın adınıza sanırım karar verdim Arya koyacağım 34 haftadır isim arayışı içindeydim ama tabi biliyorsunuz isimler insanı çok etkiliyor benim Arya isimli çok güzel hanımefendi akıllı bir öğrencim var ama tek tanıdığım o acaba sizin Arya isimli tanıdıklarınız var mı ? Nasıl oluyorlar? Çocuklarınız da var mı mesela?