Rasev Mvisss9 Baharun2 Dicle 37+5 de yapdim sezeryan oldu sudamlasi yazicam muhakkak Çok saolun canlarim benim
Rasev Tgbabsra canim normal olmak varken asla sezeryan tercih etme sakinha sezeryaniyi ama agrisi sonra mahv ediyo