momysss 12 ve 19. Haftalarda iki kaybim var, kendinizi dinleyin bir sure ne istediginize de gercekten karar verdiginizde cikin yola. Ben tek seanslik 3 saat suren bir psikolojik destek almistim, eft regresyon denen bir calisma. Amacim kayip korkularimi bir sonraki gebeligime tasimamakti. Genel olarak da olumlu dusunen ve her seyin gececegine inanan hayatin devam ettigini bilen bir insanim, kucuk yasta annemi kaybettigim icin sanirim. Yani genelde de kotu olaylarin gecici oldugunu bilir ve tum hayatima yaymam. Kayiplarimdan sonra farketmeden de olsa stresimi sonraki bebegime yansitmak istemedim. O yuzden bana yardimci olabilecegini dusunup yardim aldim. Kisiden kisiye degisir tabiki size en iyi ne gelir en iyi siz bilirsiniz. Ama ne kadar beklerseniz bekleyin ne yaparsaniz yapin hamile kaldiginiz andan itibaren stres oluyorsunuz maalesef. Her doktor muayeneme yuregim agzimda gidiyorum yine. Doktorun her iyi cumlesinde gozumden yas suzuluyor. Bir kere kayip yasayinca hele ki ileri haftalar oldugunda bu korkuyu tamamen uzerimizden atmak imkansiz 😌 ama dedigim gibi genel olarak her seyin iyi olacagina inandim, stresimi kaygimi en aza indirmek icin de surekli olumlamalar yaptim, hamile kaldigim andan itibaren de surekli bebegimle konustum. İyi oldugunu biliyorum saglikli bir sekilde hamile kaldim bebegim cok saglikli bir sekilde gelisiyor saglikli bir dogumla sana kavusuyorum vs gibi gibi🌸