Gamzegemen Kızlar ayın 24 üne sezeryan tarihim vardı 3 gündür sancılıydım gece artık dayanamadım sancıya ben gaz sancısı zannederken meğer doğum sancısıymış 3 cm açılmayla acil sezeryana alındım bebişte bende çok iyiz darısı bekleyenlerin başına inşallah 🌼🌸
monagra Gamzegemen ay kızlar böyle aceleci olur erkek geç gelir derler sizinki de kız mı acaba doğruluk payı var mı ki bu denilenin? gözünüz aydın inşallah çok mutlu sağlıklı bir ömrünüz olur beraber 🧿🧿💖💖 allah bana da nasip etsin güzel sağlıklı bir doğum, benim de 18.haftam bitiyor
Hilallllllllllllllllllllllll Gamzegemen benime 38 haftada sezaryan dogum belki supriz yapar çok korkuyorum bende😇
Gamzegemen Hilallllllllllllllllllllllll bende çok korkuyodum ama inanki o okadar korktuguna pisman oluyosun şimdi diyorum iyikide zamanindan önce doğdu çok şükür toparladık kendimizi planli oldugu zaman iyice psikolojin etkileniyo o güne kadar
Gamzegemen e-aslan benim ilk doğumum sezeryandı bunada 24 ü için sezeryan tarihi belirlenmişti bizim beyimiz acele etti duramadı 1 hafta sancım başladı sancıyla gidince muayenede 3 cm açıklık olduğu görüldü doğum başlıyomuş oyüzden mecbur sezeryana alındım hemen kızlar 🤭
Gamzegemen monagra rabbim bütün hamilelere kolay sağlıklı doğum nasip etsin bizde dedik acaba kızmı acele ediyo bi süphelendik ama oğluşum oldu 🤭