bendiyebiriii 22 Aralık’ta kontrolüm olduğunda 300 TL idi ödemesi. Çarşamba günü gideceğim kontrolüm var 15+2 günlüğüm cinsiyetini de öğreneceğiz inşallah. Fiyat bazında yeni yıldan sonra yükselir dediler ama Çarşamba günü öğreneceğiz bakalım bizde. İsterseniz haber veririm inşallah.
Ama görümcem medibafra olması oraya gidiyor orada çok pahalı idi ben çok şaşırdım. Buraya gel bir defa görün dedi ama eşim izin vermedi, başta düşük tehlikesi oldu ve üzerine çok gittim korkusu oldu onunda bir de fiyatları öğrenince o da şaşırdı ama bu doktorum erkek diye de Allah razı olsun öyle kıskançlık göstermedi. İyi ise git dedi numarasını da verdi doktor bir şey olursa yaz dedi bana. Davut Güven için diyorum şu an doktorum. Biraz uzun oldu ama kusura bakmayın :)