Sinem0135 koalamom_ hamilelik var demek ama ona bir işlem daha yapılması lazm sonucun 1370 den de daha yüksek canım
Sinem0135 koalamom_ hangi kurumda verdiysen net değer versinler sana . Laborantım bende çünkü o şekilde sonuç onaylanmaz
en_guzel_emanetlerim koalamom_ 1370den büyüktür diyor net değerin yuksekliginden dolayı tam görünmüyor gebelik var demek bu
koalamom_ Sinem0135 devlet hastanesinde verdim laboratuvardakilerle konuşsam net değer verirler mi tekrar kan mı vermeliyim
Minisbebegim2 Sinem0135 ben 13 ocakta kan tahlili verdim 125 çıktı doktor pazartesi tekrar kan ver dedi sağlık ocağında verdim yani 16 ocakta 565 çıktı sonuç artış guzelmi? Ebenin birisi artış çok az dedi birisi gayet güzel dedi kafam karisti
Sinem0135 koalamom_ ya valla devler de olsa böyle sonuç vermemeleri lazm bir kere doktorlar net değer istiyor. Kuzum sağlık ocağı yakınında varsa git onda ver . Net sonuç her türlü verir
koalamom_ Sinem0135 teşekkür ederim önce bir doktoruma soracağım sonra dediğiniz gibi başka yere giderim
Sinem0135 Minisbebegim2 illa 2 katı artmak zorunda değil kuzum %60 artış da yeterli . Ama ıkı günde bir takıp etmen lazm . 18 de tekrar bir kan versen daha iyi olur . Ama şuanki sonucun normal
Minisbebegim2 Sinem0135 çok çok teşekkür ederim🥰 kizimda direkt 5 haftalik ogrendim kese bebek gördüm hic boyle kan tahliliyle ugrasmamistim bunu adetten 3 gun önce öğrendim kaç gündür belirsizlik içinde bogusuyoruz 🫠