Burcuburcucu Test yaptım sabah iğnenin 12.gunu bugün testim Pozitif çıktı yani 2.cizgi koyu olmasa da var belli direkt. İğne etkisi artık geçmiştir değilmi acaba gebe miyim bilmiyorum
Sinem0135 Burcuburcucu kuzum sanırım hamilesin ama bence 14 ya da 15 gün tekrar dene . Hayırlı olsun ❤️
aybukekurt55 Burcuburcucu kuzum bence hamilesin çünkü ben 12. Gün test yaptım negatif çıktı sonra regl olmuştum iğne etkisi kalmaz
Burcuburcucu kediannesiii kediannesiii nasıl atabiliyorum görsel ekle diyo ama eklenecek yeri bulamadim