20+2 yim 16 haftalık iken diş ağrısı başladı doktor onayıyla antibiyotik kullanmaya başladım. 4 gün içebildim sonra tekrar ağrı başladı tekrar kullanmaya başladım ve bugün dişimi yine doktor onayı ile çektirdim. İltihap daha çok zarar veriyor bebeğe doktorunuza danışın umarım iyi olursunuz .