Fatmagvn 36+3 teyim, 27. haftamdan beri duyuyorum. Doktorum bağırsak falandır dedi ama internette kağan kocatepenin videosu var en mantıklı açıklama eklemlerden gelen sestir demiş. Ben de öyle düşünüyorum çünkü gaz sesi değil, parmaklarımızı çıtlatıyormuşuz gibi ama çok narin çok incecik bir çıt. Artık cok daha fazla çıt çıt oluyor.