Bende 16 haftalık hamileyim ve dün gece 2-3 kere uyandırdı ağrıdan sol karın kasık ve vajina ağrısı oldu şuan da da geceki gibi değil ama hafif hafif olup geçiyor perşembe günü kontrolümüz var ama çok korkuyorum 3 gebelik kaybım var inşallah iyidir bebeğim 🥺🤲🤲