Nuriyee06 Perşembe günü kontrole gidicem 41.hafta bitiyor 42ye girmiş oluyorum bir hafta daha bekletirler mi yada ne gbi işlem yapılır devlet hastanesi takipliyim
snm-ekr1 Nuriyee06 eğer bir sıkıntı yoksa su azalması vs.bekleniyor son güne kadar ben 41+6 da doğurdum ikinci bebeğimi son gün kendim sancılanıp gittim ama eğer öyle olmasaydı ertesi sabaha yatış vermişti en geç 42+0 a kadar bekleniyor iki günde bir takiple tabi.
Yenihesapp Suni sancı yada sezeryan için gün verirler yada hemen yatırırlar suni sancı başlarlar Türkiye genelinde böyle yapılıyor