Kızlar bebeğim 2 aylık ve ben sezeryan doğum yaptım ben doğumumu yaptığımda oğlumu hemşireler yıkamaya götürdüler beni dikiyorlardi o esnada yikamislar giydirmisler ve odaya almışlar oğlum orası soğuk olduğu için ve kilimalar çalışmadığı için hasta olmuş şu an boğazında balgam var ve dogudugundan beri geçmedi balgam sorunu doktora götürdüm bı çözüm bulamıyorlar ise yarayan fikirleriniz varsa lütfen söyleyin de yapayim nefes almakta zorluk çekiyor oğlum hirildiyor sürekli