Kizlar 33. Haftama girdim her yeni haftamda farklı bir sağlık problemi yaşıyorum daha birine alışmadan yenisi geliyor psikolojim çok bozuldu sizde benim gibi sağlık sorunları yaşıyor musunuz ? Bunların çoğu gebelik sonrası geçecek mi ? :( ilk haftalar kasık ağrısı, sonra kaburga ağrısı, varisler , hemoroidler , genital şişlik, yorgunluk, geçmeyen öksürük vs her hafta yenisi ekleniyor :(