Nazlilkin yani benim de aynı şekil oldu günlerce önemsemedim herkeste bana normal dedi sonra öylesine gittim doktor nst istedi sancılarım tavan yapmıştı ama haftanız çok erken tabi bende böyle oldu diye sizde de böyle olacak diye bi durum söz konusu değil ama yine de bi görünün içiniz rahat etsin. Umarım bi sıkıntı yoktur.