Merhabalar
Beni hatırlayanlar olacaktır belki.
Tüm hamileliğim boyunca buradaydım🥰
24 eylülde 37.hafta tamamımda doğumumu yaptım , Happy Kids’e geçit yaptım derken yalnışlıkla yine hamileyim 🤰🏻🙄
Hem seviniyorum, hem üzülüyorum.
Seviniyorum çünkü yeni bebek haberi beni garip bir şekilde mutlu etti. Üzülüyorum çünkü sezeryan doğum yaptım ve doktorum bebeği doğurmamın riskli olduğunu söyledi ..
Ben bu bebeği çok istiyorum ama ..
Şimdi sorum şu ; ARANIZDA SEZERYAN SONRASI EN ERKEN HAMİLE KALAN VAR MI ? NE KADAR SÜRE SONRA HAMİLE KALDINIZ ? Sohbet edelim biraz bu konuda .. ❤️