songul123 kızlar 3 düşük yaptım daha önce cüneyt beye gidiyorum kan pirtilasmasi olduğunu buldu onca doktordan sonra suna hamileyim kahverengi lekelenmem var doktoruma çok güveniyorum gidip memnun kalanınız varmı
Sedaahmet songul123 balcalıda genelde hep stajyer öğrenciler oluyor. O doktoruda ilk defa duydum ben. Nasıldır bilmiyorum ama balcaliya gitmek istemem ben 😐
Faziletttt songul123 balcalıda bir defa kürtaj oldum oda evimize yakın diye gittim keşke gitmez olaydım ama iyi proflar var biliyorum
dml33 Faziletttt balcalida bnde dusuk yaptm daha sonra kurtaj oldm berbat dogum hanesi beni hastaneden soguttular azarliyolar anca
Faziletttt songul123 o zaman başka cnm zaten bana stajyer öğrenci denk gelmişti kürtajda rabbim sağlıkli evlat versin inşallah
songul123 dml33 özel yerine gidiyorum canım ben cüneyt evrukenin balcalı için hiç kimse güzel şeyler söylemiyor ki
songul123 Sedaahmet canım benim profösör bu adam internetten falan bakarsan iyi diyorlar ama bilmiyorum ki
Sedaahmet songul123 prof doktorlar daha bilgili oluyor daha güvende hissediyorsun kendini. Sen memnunsan sıkıntı yok canım.
Candan Bende gidiyorum 3.4 sefedir ucreti çok yüksek sadece kendi doktorum gitmem gerektigini söylediğinde gidiyorum organ taramasini yaptiracam bu hafta
songul123 Candan 400 tl ödüyorum her gitmeye canım yüksek ama bebeğimiz olsunda gözüm hiç birşeyi görmüyor artık insan