Beyzanurt Oksopor iğne 35 haftaligim 32 haftadan itibaren kullanıyorum bir kaç kişiden duydum sezeryan doğum yapıyorum bu arada kızlar spinal olmuştu çok konforlu geçmişti iğneyi kullananlar hep genel oluyormuş dogrumu
2pati1baby Beyzanurt ben kullanıyorum ama benim isteğimle genel olacak , istesem spinal yada epıduralde olurum fark etmiyor iğne ile alakası yok