Mervetnl ben lcwadan aldım yumuşacık kumaşları çok güzel. Ben 30 haftalıkken almıştım. Kullandığım bedenden 1 beden büyük aldım, süt dolduğu zaman göğüsler daha da büyüdüğü için. 2 tane de NBB nin mağazasından aldım telli kaplı dışarı çıkarken falan iyi olur diye