Merhabalar 18+1 günlük hamileyim henüz hareketlerini hissetmedim doktor kontrolüm de 22.haftada. Bugün sabah kahvaltıda sıcak süt içtim mide bulantısı vardı şimdi geçti ama karnımda böyle hafif kramp ile doluluk bir hareket hali hissediyorum ama hareketi için net diyemiyorum nasıl birşey olduğunu bilmediğim için. Sizce kötü bir durum var mıdır doktora gitmeli miyim