Merhaba kizceler😇 Gecikmemin 14. Günü doktoruma gittim ultrasonla bakti bisey görünmüyor dedi ve kan tahlili istedi. Kan sonucuna e nabizdan baktim 0.200 negatif bunada tamamda ben niye 18 gündür regl olmuyorum ilk kez bunu yaşıyorum. Yarin tekrar sonuclar icin gidicem. Ve ayrıca şiddetli gaz sancısı var geceleri uyuyamıyorum kasıklarimda kuru bi agrim var. Aranizda Bu durumu yaşayanlar varmi bi bu konuya el atin ya fikirlerinizi tecrübelerinizi bi söyleyin inannin kafayı yemek üzereyim 😫😫😫