ayla__ yırtık olmaz zaten ona göre kesi atıyorlar bebek gelmeden. Yırtık genelde şu şekilde oluyor mesela bebeğin gelmesine daha var , sancı çekmeniz gerekiyor ıkınmak için erken. Doktorlar ıkındırtıyorlar , dışarıdan müdahale ile itiyorlar vs öyle olunca hızlı oluyor ve yırtılma gerçekleşiyor. Gözünüzü korkutmuş yırtılma çok olur diye. Kafası kilosu küçük olsun doktor yanlış yönlendirme yapsın yine yırtılma çok olur