2pati1baby 1prensannesiiiii şükürler olsun her şey yolunda gittide benim doktorum istemedi, istese tabi yaptıracaktım mecbur 🙄
Burcuuzunnn 1prensannesiiiii benimde cumartesi randevum var benden de isteyecek doktorum 26 haftalık hamileyim mide bulantılarım da devam ediyor ilaçla duruyorum çok mu mide bulandırıcı 🙄
Laliinnvanilya 1prensannesiiiii çookk fena bugün yaptırdım 100 gr ohtt içtim 20 dk sonra istifra ettim Allah’tan doktorr teste devam dedi başka içemezsin yoksa
1prensannesiiiii Burcuuzunnn ilk içtiğim an çıkarmamak için cebelleştim resmen canım🤦ondan sonra açlık çok zorladı kansızlık var bende 6-7 tüp alındı oda zorladı beni
Basak000 Burcuuzunnn birazda bünye meselesi bende normalde hassasımdır. İçtiğiniz şey gazoz gibi birşey tadı kötü değil. Ama boş mideye içtiğiniz için kimisi geri çıkarıyor. Ben açık havada yudum yudum içmiştim bence onun faydası oldu tavsiye ederm 🤭🤭
Kalbiimde2can Bilmiyorumda ben avusturyada yasiyorum ve belirli kontrollierten gecmek zorundasin ki sogan bebegin cocuk parasini tam alabilmen icin eger yaptirmazsan onu kesiyorlar senden niye yaptirmadin diye 🤦🏻♀️
bendiyebiriii Elifdamlayildiz gidip aç karnınıza şeker veriyorsunuz sonra bir kutu içecek içiyorsunuz 1 saat sonra kan veriyorsunuz. Sonra 1 saat geçiyor tekrar kan veriyorsunuz. Bu arada hiçbir şey yemiyorsunuz. 24-28 haftalar arasında yapılıyor
1prensannesiiiii Elifdamlayildiz 24-28 arası yapılıyor kuzum sabah aç karnına ilk kanı veriyosun sonra şekerli içeceği iciyosun bir saat sonra yine kan veriyosun tekrar bi saat sonra yine kan veriyosun yani toplam 3 saat aç bekliyosun
Elifdamlayildiz bendiyebiriii ayy inşallah bulantılarım geçer yoksa kusa kusa heba olurum o gün ☹️teşekkür ederim 🥰
bendiyebiriii Elifdamlayildiz rica ederim. Çok da zor değil yani evet zorluğu var ama ben de tek gitmiştim bir ara içim fena oldu ama 5-10 dk sürdü. Biraz da sizinle alakalı tabi.
Elifdamlayildiz bendiyebiriii zor bişey gibi görünmüyor ama bulantı varsa çok kötü bı de aç karnına sıvı içemiyorum direk kusarim ☹️🥺